من می توانم مکمل کلسیم در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مصرف کلسیم در بیماران مبتلا به بیماری کلیویمن می توانم مکمل کلسیم در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را

من می توانم مکمل کلسیم با مرحله 3 CKDEl کلسیم را یک ماده معدنی مهم در بدن است، در حالی که اکثر این مواد معدنی در استخوان ها و دندان یافت، و بخش کوچکی از کلسیم در خون و بافت نرم است. هنگامی که بیماران مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، می تواند از عدم تعادل از calcio.En این وضعیت می تواند بیماران مصرف مکمل های کلسیم رنج می برند؟

کلسیم برای افراد سالم

کلسیم را می توان در غذاهایی که می خوریم یافت و مکمل های calcio.En بدن، ویتامین D و هورمون پاراتیروئید می تواند کمک به تنظیم مقدار کلسیم است که جذب می شود و elimina.En به طور کلی رژیم غذایی سالم می تواند ارائه حدود 1000 میلی گرم در روز کلسیم.

به طور معمول، 1300 میلی گرم کلسیم است برای افراد 9/18 توصیه می شود، و 1200 میلی گرم برای افراد بالای 50 سال پیشنهاد شده است.

مصرف کلسیم در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

با پیشرفت بیماری کلیه، بیماران در معرض خطر بالایی از بیماری های استخوان به نام renal.Como استئودیستروفی تجمع فسفر در بدن و عدم تعادل ویتامین D و سطح PTH، سطح کلسیم در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیماران ممکن است کمتر از ارزش normal.En این مورد، بیماران می توانند مکمل های کلسیم به بهبود سطح خود را از کلسیم در خون را.

با این حال، بیماران نیز ممکن است سطح بالایی از کلسیم در موارد نادر داشته باشد. سپس، بیماران باید از مصرف مکمل کلسیم و اجتناب از محدود کردن مصرف خود را از غذاهایی که حاوی کلسیم هستند.

برای تعیین مقدار کلسیم شما هر روز را، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه هستند پیشنهاد به انجام آزمایش خون برای اندازه گیری سطح کلسیم و فسفر در خون می شود. سپس، بیماران می توانند مقدار کلسیم شما هر روز را تعیین می کند.

به طور خلاصه

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم بدانیم که آیا بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند مکمل های کلسیم را باید از وضعیت بیماری pacientes.Si برای پاسخ دقیق تکیه می کنند، شما می توانید دکتر اینترنتی به طور مستقیم مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه 30٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: